ОБЩИ УСЛОВИЯ

„ОМЕГА ЛАЙФ“ ЕООД, вписано в Търговския регистър и РЮЛНЦ към Агенция по вписванията под ЕИК 207919036, със седалище и адрес на управление: гр. София, ул. Кръстю Сарафов №44, адрес за кореспонденция: гр. София, ул. Кръстьо Сарафов №44, наричано по-долу за краткост ТЪРГОВЕЦ, от една страна,и от друга – лицето, съгласило се с настоящите „Общи условия“, наречено по-долу за краткост ПОТРЕБИТЕЛ/КЛИЕНТ, във връзка със заявяването и закупуването на предлаганите стоки чрез електронен магазин https://eskimo-3.bg/

  1. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
    1. Настоящият документ съдържа Общи условия, съгласно които ТЪРГОВЕЦЪТ предоставя услуги на потребителите/клиентите си посредством електронен магазин https://eskimo-3.bg/. Тези условия обвързват всички потребители. С влизането в уебсайта https://eskimo-3.bg/, потребителят/клиентът се съгласява, изцяло приема и се задължава да спазва настоящите Общи условия, ако не го направи го молим да напусне сайта https://eskimo-3.bg/.
    1. Продуктите, които се намират на интернет страницата на https://eskimo-3.bg/не представляват правно обвързваща оферта, а са по-скоро демонстративен онлайн каталог, описващ продуктовата линия на търговеца.
    1. Сайтът https://eskimo-3.bg/извършва единствено продажба на хранителни добавки.
    1. Използването на услугите на Уебсайта може да бъде извършвано единствено за лични/нетърговски цели. Използването на услугите за всякакви други цели, няма да бъдат обвързващи за ТЪРГОВЕЦА, нито последиците от това.
  2. ДЕФИНИЦИИ
    1. Дефинициите, използвани в настоящите Общи условия, са:
    1.  „Договор за продажба на стоки от разстояние“ – договор, сключен въз основа на предложение от страна на ТЪРГОВЕЦА чрез уебсайт https://eskimo-3.bg/, при който от датата на отправяне на предложението до сключването на договора, страните не са във физически контакт помежду си.
    1. „Потребител“ –  физическо лице, което поръчва или използва продукти от електронния магазин изключително за свои лични цели, които не са свързани с упражняването на неговия занаят или професия. Ако пазаруващите от електронния магазин не притежават качеството „потребител“, то някои от разпоредбите, предлагащи защита именно поради качеството потребител на купувача по смисъла на Закона за защита на потребителите, може да не се отнасят за тях – включително, но не само правото на отказ.
    1. “Клиент” е всеки клиент на електронния магазин.
    1. „Уебсайт“ – домейнът  https://eskimo-3.bg/ се поддържа от Ел Екс Диджиталс ЕООД www.lxdigital.com
    1. „Поръчка или Заявка“ – електронен документ, представляващ комуникационна форма между ТЪРГОВЕЦА и клиента, чрез който клиентът заявява на ТЪРГОВЕЦА през Уебсайта намерението си за купуване на стоки от него.
    1. „Продукт(-и) /Стока(-и)“ – всеки предмет на договор за продажба от разстояние, сключен между Клиента и ТЪРГОВЕЦА през Уебсайта, който се предоставя на клиента срещу заплащане. В магазина се предлагат само хранителни добавки, които са разрешени за употреба на територията на България.
    1. „Рекламация” – означава предявяване от клиента на претенция за несъответствие на стоката по смисъла на тези Общи условия и отправяне на искане за привеждането и в съответствие с нейното обичайно употребление и описанието й в сайта на електронния магазин и придружаващите я указания посредством ремонт или замяна.
    1. „Кампания“ – всяко търговско съобщение, целящо популяризирането на Сайта, марката на Доставчика или определени Стоки, които се предлагат в ограничени наличности, освен ако в търговското съобщение изрично не е упоменато обратното, за определен период от време, посочен от Доставчика.
  3. ПОРЪЧКА
    1. ТЪРГОВЕЦЪТ полага най-добри усилия да представи на Уебсайта си пълни и точни описания на предлаганите продукти и техните характеристики, заедно с техни изображения и актуални идентични цени, указани в български лева и с включен ДДС, както и еквивалентни цени в друга валута, ако се изисква по закон.
    1. При всички усилия продуктите, изложени в Уебсайта, да отговарят на актуалните складови наличности и цени, потребителят е информиран, че е възможно да се допуснат някои грешки или несъответствия, за които същият ще бъде уведомен по предоставения от него телефон за връзка в процеса по обработка на подадената поръчка.
    1. Идентифициране на клиента с цел възпроизвеждане на изявлението му както за приемане на Общите условия, така и за направената поръчка, се извършва чрез подадената при регистрация информация и всяка друга информация, въведена от него във формуляра на поръчката.
    1. След връзка с администраторите на сайта, клиентите се съгласяват да закупят стоките, избрани от тях. Това действие има правно обвързваща сила. Клиентът получава потвърждение на поръчката (по имейл и/или телефон) и с получаване на това потвърждение, се счита че договорът е сключен.
    1. ТЪРГОВЕЦЪТ си запазва правото да направи отказ от доставка на потвърдена поръчка, в случай че стоките не са достъпни. При липса на складова наличност от заявената стока, в рамките на работната седмица ТЪРГОВЕЦЪТ уведомява клиента за изчерпването й чрез изпращане на съобщение до посочения от клиента електронен адрес или на посочения телефонен номер. В случай че е направен превод по сметката на ТЪРГОВЕЦА, клиентът ще може да избира между възстановяване на сумите, отказ от поръчката или чрез заместваща поръчка.
    1. Договорите чрез сайта се сключват на български език, а плащанията ще бъдат извършвани в български левове с ДДС с наложен платеж при доставката на стоката, чрез дебитна/кредитна карта или чрез банков трансфер.
    1. Потребителите на сайта сключват договора като добавят в количката избраните стоки и натиснат бутона “ПОРЪЧАЙ”. На страницата за поръчка следва да попълнят данни си:
  4. Имена, адрес за доставка, телефон за връзка, имейл адрес;
  5. Фирмени данни за фактура (в случай на поръчка от юридическо лице);

и изберат начин на плащане.

  1. Поръчка на стока не може да бъде извършена, без предварително приемане на настоящите Общи условия, което се извършва чрез маркиране на полето „Съгласен съм с Общите условия”. С маркиране на полето, указващ изрично „Съгласен съм с Общите условия”, разположен на Уебсайта https://eskimo-3.bg/ се счита, че клиента приема и се съгласява с настоящите Общи условия.
    1. При предоставяне на некоректни или неверни данни, клиентът губи правото си да получи направената поръчка.
    1. След като попълнят данните си и изберат начин на плащане, с натискане на бутон, указващ изрично „ПОРЪЧАЙ”, се счита че поръчката е направена.
    1. При направена поръчка в електронен магазин https://eskimo-3.bg/ ще получите автоматично потвърждение на поръчката на посочения от Вас e-mail адрес, с което Ви уведомяваме за успешно приета поръчка.
    1. Клиентите могат да поправят или коригират по всяко време въведените данни в своя Профил, ако са избрали да се регистрират. Ако са направили поръчка като гост, данните на клиента не се пазят и не могат да бъдат променяни.
    1. Потвърждението за получена поръчка, отправено от ТЪРГОВЕЦА, не представлява приемане на офертата на клиента, съответно – не води до сключване на договор за покупко-продажба при действието на тези Общи условия, а регистрира нейното получаване.
    1. За избягване на съмнение, договорът за покупко-продажба през Уебсайта се счита сключен, съответно – офертата на клиента – приета от ТЪРГОВЕЦА, едва към момента на получаване на известие от клиента за изпращане на поръчаните чрез Уебсайта продукти.
    1. Договорът се счита за сключен в момента, в който известието за изпращане на продуктите бъде доставено до мейл сървъра на клиента.
  2. ДОСТАВКА. ПРЕМИНАВАНЕ НА РИСКА. ЗАДЪЛЖЕНИЕ ЗА ПРЕГЛЕД
    1. ТЪРГОВЕЦЪТ предоставя на клиента възможност да избира между:

• доставка до офис/автомат на куриер (стандартна доставка);

• доставка до адрес, посочен от клиента;

  • Цените на доставките са различни и се визуализират при избора на предпочитан начин на доставка от страна на потребителя, като се включват в крайната сума за блокиране/плащане от клиента.
    • Потребителят/клиентът носи изцяло риска от повреждане/загубване на стоката при доставката. Веднага след предаване на стоката на куриер, ТЪРГОВЕЦЪТ се освобождава от риска, който се прехвърля върху потребителя/клиента. ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за закъснение, в случай че закъснението се дължи на куриер или друг доставчик.
    • С цел да се открие незабавно настъпила щета, липси или загуби в резултат на транспортирането на продуктите, всяка пратка се експедира с опция „Отвори и провери“. Ако клиентът не се възползва от опцията, счита се че е приел стоката без забележки при транспорта.
    • При установяване на щета или липса в резултат от транспортирането на продуктите, клиентът описва щетата в товарителницата и попълва и подписва двустранния констативен протокол заедно с куриера.
    • Копие от протокола и товарителницата, ведно с всички рекламации по отношение на количествено и/или номенклатурно несъответствие се изпращат на мейл адреса e-shop@eskimo-3.bg на ТЪРГОВЕЦА в срок до 24 часа от установяването на щетата.
    • След получаване от търговеца на онлайн заявка за Рекламация за количествено и номенклатурно несъответствие, или нарушен търговски вид, клиентът получава мейл потвърждение, че рекламацията му е регистрирана и в срок до 14 дни от получаването на стоката в склада на ТЪРГОВЕЦА, в случай че рекламацията бъде уважена, той връща сумата по сметка, подадена от клиента.
    • При желание на клиента да върне стоката, в предвидения от закона 14 дневен срок, той трябва да се съобрази с изключението, упоменато в чл. 57, т. 5 на Закона за защита на потребителя, което гласи: „доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето“.
    • При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-горе, отказът се счита за неоснователен и клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката. В случай че клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, ТЪРГОВЕЦЪТ се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока.
    • Цената на доставката се начислява в търговския документ, когато заявката не отговаря на минималните изисквания за безплатен транспорт, който е 50 лева.
  • ЦЕНИ. НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ
    • Цените, посочени на Уебсайта включват опаковане и транспортиране до България. В случай че стоките се изпращат извън територията на Република България, потребителят/клиентът следва да заплати всички митнически и др. такси, свързани с износа.
    • Плащането може да се извърши по един от следните начини:
  • Наложен платеж
  • Дебитна/кредитна карта през BORICA/Вирутален ПОС терминал, след осигуряване на техническа възможност
  • Банков път –  по сметка в „Обединена българска банка“ АД , IBAN: BG97UBBS80025064073050, след осигуряване на техническа възможност
  • ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ/КЛИЕНТА
    • Потребителят/клиентът има възможност да разглежда и да поръчва обявените стоки на електронния магазин https://eskimo-3.bg/
    • Потребителят/клиентът има право да се информира за състоянието на своята поръчка.
    • Потребителят/клиентът носи пълна отговорност за опазването на своето потребителско име и парола, както и за всички действия, които се извършват от него или от трето лице чрез използване на потребителското име и паролата. Потребителят е длъжен незабавно да уведомява ТЪРГОВЕЦА за всеки случай на неправомерен достъп чрез използване на неговото потребителско име и парола, както и винаги, когато съществува опасност от такова използване.
    • Потребителят/клиентът е длъжен да заплати цената на поръчката си според обявеният начин на страницата https://eskimo-3.bg/
    • Клиентът се задължава да посочи точен и валиден телефон, адрес за доставка и електронен адрес, да плати цената на стоката, да заплати разходите по доставката, когато същата не е безплатна и да осигури достъп и възможност за получаване на стоката. В случай че изрично не е посочено, че доставката е безплатна, същата се счита за възмездна.
    • Всяко лице, независимо дали е клиент на ТЪРГОВЕЦА се задължава при ползване на Уебсайта:
  • да уведомява незабавно ТЪРГОВЕЦА за всеки случай на извършено или открито нарушение при използване на предоставяните услуги;
  • да не зарежда, изпраща, предава, разпространява или използва по какъвто и да било начин и да не прави достояние на трети лица софтуер, компютърни програми, файлове, приложения или други материали, съдържащи компютърни вируси, системи за неоторизиран отдалечен контрол (“троянски коне”), компютърни кодове, или материали, предназначени да прекъсват, затрудняват, нарушават или ограничават нормалното функциониране на компютърен хардуер или софтуер или телекомуникационните съоръжения или имащи за цел неоторизирано проникване или достъп в чуждестранни ресурси или софтуер;
  • да обезщети ТЪРГОВЕЦА и всички трети лица за всички претърпени вреди и пропуснати ползи, включително за всякакви разходи и платени адвокатски възнаграждения, настъпили вследствие на предявени искове от и/или платени обезщетения на трети лица във връзка с Интернет страници, хипер-връзки, материали или информация, които той е използвал, разположил на сървъра, изпращал, разпространявал, направил достояние на трети лица или направил достъпни чрез https://eskimo-3.bg/ в нарушение на закона, настоящите Общи условия, Добрите нрави или Интернет етиката;
    • Приемайки действието на тези Общи условия, клиентът се съгласява, че:
  •  ще предоставя точна, актуална и пълна информация на електронната аптека/магазин, включително, но без това да се ограничава до: информация, необходима за регистрация;
  • няма да използва електронния магазин, за да възпроизвежда, дублира, копира, продава, препродава, разпространява, публикува или използва за каквито и да е търговски цели софтуера, съдържанието, информацията, данните, офертите, преживяванията, продуктите или услугите, предоставяни от електронния магазин или получени чрез електронния магазин, без изричното предварително писмено съгласие на електронния магазин. Това ограничение включва всеки опит за включване на която и да е информация от електронния магазин, в който ида е друг справочник, продукт или услуга;
  • ще осигури своя собствен достъп до електронен магазин, включително, но без ограничение, снабдяване с и поддръжка на всички телефонни устройства и услуги, компютърен хардуер и софтуер, както и друго оборудване и заплащане на всички свързани с тях такси;
  • няма да използва електронния магазин по какъвто и да е начин, който оказва неблагоприятно въздействие върху наличността на ресурсите ѝ за други потребители или по какъвто и да е начин, който би могъл да повреди, деактивира, претовари или да наруши работата на сървърите или мрежите на електронния магазин или на доставчиците на електронния магазин;
  • няма да използва електронния магазин за каквато и да е цел, която е незаконна, противоправна или злонамерена, която представлява намеса в личния живот на други лица, тормоз, клевета, опозоряване, неудобство, непристойност, заплаха или която по друг начин е забранена от действащите закони на ЕС и България;
  • няма да събира или да съхранява лични данни за други потребители;
  • няма да използва електронния магазин за търговски цели, които не са изрично одобрени. За избягване на съмнение забраната не включва закупуването на стоки с цел обслужването на лекарска практика или такава на друго медицинско лице. Забраната обхваща препродажба на стоки от електронния магазин на трети лица;
  • няма да качва, публикува, изпраща по имейл или по друг начин да излъчва рекламни или промоционални материали, включително, но без това да се ограничава до: „нежелана поща”, „анкети”, „спам”, „верижни писма”, „пирамидални схеми” или всяка друга форма на опити за продажби или неразрешена комуникация;
  • няма да качва, публикува, изпраща по имейл или по друг начин да предава каквито и да е материали, които съдържат вируси или друг компютърен код, файлове или програми, които биха могли да прекъснат, ограничат или да попречат на функционалността на компютърен софтуер или хардуер или телекомуникационно оборудване;
    • Достъпът до електронния магазин може да бъде прекратен незабавно по едноличната преценка на електронния магазин, с или без предизвестие, в случай че бъдат нарушени разпоредбите на тези Общи условия, или на каквото и да е друго основание, предвидено в закон.
  • УПРАЖНЯВАНЕ НА ПРАВОТО НА ОТКАЗ ОТ ПОТРЕБИТЕЛ
    • Всеки потребител има правото да упражни правото си на отказ от сключения дистанционно договор по правилата на тези Общи условия, в срок до 14 дни от получаване на стоката, по отношение на която потребителят иска да се откаже от договора.
    • Правото на отказ се упражнява с попълване и изпращане на ТЪРГОВЕЦА на посочения в сайта https://eskimo-3.bg/ мейл с качената в сайта бланка на формуляра за отказ.
    • Продуктът или продуктите, по отношение на които е упражнено правото на отказ, се връщат на търговеца в срок до 14 дни от получаването на формуляра от същия, за сметка на потребителя. Продукти, чиято опаковка е с нарушение на целостта, в неизряден търговски вид и неокомплектована (с липсващи прилежащи продукти и аксесоари) и/или не са сред продукти, за които може да бъде упражнено правото на отказ, не подлежат на обратно приемане от Продавача. В този случай търговецът възстановява всички суми, получени от потребителя, включително разходите за доставка, не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на потребителя да се откаже от договора съгласно чл. 52 от ЗЗП. Търговецът няма задължение да възстанови допълнителните разходи за доставка на стоките, когато потребителят изрично е избрал начин на доставяне на стоките, различен от най-евтиния вид стандартна доставка, предлагана от търговеца. Получените суми се възстановяват, като се използва същото платежно средство, използвано от потребителя при първоначалната трансакция, освен ако потребителят е изразил изричното си съгласие за използване на друго платежно средство и при условие че това не е свързано с разходи за потребителя.
  • ТЪРГОВЕЦЪТ може да задържи плащането на сумите на потребителя докато не получи продуктите с цел преглед на целостта на опаковката и самите продукти.
  • ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ТЪРГОВЕЦА
    • ТЪРГОВЕЦЪТ няма задължението и обективната възможност да контролира начина, по който потребителите използват предоставяните услуги.
    • ТЪРГОВЕЦЪТ има право, но не и задължение да запазва материали и информация, разположени на сървъра.
    • ТЪРГОВЕЦЪТ има право по всяко време, без уведомяване на потребителя/клиента, когато последният ползва услугите в нарушение на настоящите условия, както и по преценка на ТЪРГОВЕЦА да прекрати, спре или промени предоставяните услуги във връзка с ползването на сайта. ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност спрямо потребителите и трети лица за претърпени вреди и пропуснати ползи, настъпили вследствие прекратяването, спирането, променянето или ограничаването на услугите, изтриването, модифицирането, загубването, недостоверността, неточността, или непълнотата на съобщения, материали или информация, пренасяни, използвани, записвани или станали достъпни чрез /името на сайта/.
    • ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за вреди, причинени върху софтуера, хардуера или телекомуникационните съоръжения, или за загуба на данни, произтекли от материали или ресурси, търсени, заредени или използвани по какъвто ида било начин посредством предоставяните услуги. Съветите, консултациите или помощта, оказани от специалистите и служителите на ТЪРГОВЕЦА във връзка с ползването на услугите от потребителите, не поражда каквато и да било отговорност или задължения за ТЪРГОВЕЦА . Дружеството не носи отговорност при невярност на посочената от производителя информация за стоката.
    • ТЪРГОВЕЦЪТ има право да събира и използва информация отнасяща се до неговите Потребители/клиенти, независимо дали са регистрирани.
    • Информацията по предходния член може да бъде използвана от ТЪРГОВЕЦА, освен в случай на изрично несъгласие на Потребителя, изпратено на следния e-mail адрес e-shop@eskimo-3.bg. ТЪРГОВЕЦА събира и използва информацията, за да подобрява предлаганите услуги. Всички цели, за които ТЪРГОВЕЦЪТ ще използва информацията ще бъдат съобразени с българското законодателството, приложимите международни актове и добрите нрави.
    • ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за неизпълнение на задълженията си по този договор при настъпване на обстоятелства, които ТЪРГОВЕЦЪТ не е предвидил и не е бил длъжен да предвиди – вкл., случаи на случайни събития, проблеми в глобалната мрежа на Интернет и в предоставянето на услугите извън контрола на ТЪРГОВЕЦА.
    • ТЪРГОВЕЦЪТ има право да инсталира на компютрите на потребителите бискивитки (cookies). Бисквитките представляват текстови файлове, които се запазват от Интернет страницата върху твърдия диск на клиента и позволяват възстановяване на информация за клиента, като го идентифицират и позволяват проследяване на действията му, Интернет страниците, които посещава, хипер-връзките, които използва, информацията, която ползва и записва и други.
  • ДОСТАВКА И ВРЪЩАНЕ. ЗАМЯНА
    • Моментът на доставяне на продуктите е моментът, в който въпросната доставка бъде приета за клиента от лице от неговото домакинство или лице, намиращо се на адреса за доставка, подаден от клиента.
    • При упражняване на правото си на отказ от договора, описано в началото на тези Общи условия, потребителят има право да върне закупената от него стока в рамките на 14 дни от датата на получаването ѝ.
    • За целта продуктите трябва да са в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския им вид, в напълно окомплектован вид (с налични прилежащи продукти и аксесоари).
    • След проверка в срок от 14 дни от упражняването на отказа сумата се възстановява на купувача. Транспортните разходи по замяната или връщането се възстановяват на купувача, освен ако ТЪРГОВЕЦЪТ не установи дефект по върнатия от клиента артикул. Търговецът няма задължение да възстанови допълнителните разходи за доставка на стоките, когато потребителят изрично е избрал начин на доставяне на стоките, различен от най-евтиния вид стандартна доставка, предлагана от търговеца.
  • Продукти с изтекъл срок на годност, считано към датата на доставката, подлежат на замяна при поискване, при спазване на изискванията на тези Общи условия.
  • ОТСТЪПКИ, КАМПАНИИ, НАМАЛЕНИ ЦЕНИ
    • Промоционалните предложения в електронния магазин важат за периода от един календарен месец, освен ако до продукта/активността не е посочен друг период или канал на валидност, но не по-дълъг от 6 месеца.
    • Всяко съобщение за намаление на цените (т.нар. промоционално предложение) съдържа предишната цена, която ТЪРГОВЕЦЪТ е прилагал през определен период преди датата, от която влиза в сила намалението на цената. Предишна цена е най-ниската цена на стоката или услугата, която ТЪРГОВЕЦЪТ е прилагал през период, не по-кратък от 30 дни преди датата на намалението на цената в електронния магазин.
    • За избягване на съмнение, намалената цена се посочва в електронния магазин по от следните начини:
  • чрез поставяне на новата цена до предишната, която е зачертана или
  • чрез думите „нова цена“ и „предишна цена“, последвани от съответните суми, или
  • чрез поставяне на процент на намалението, като новата цена се поставя до предишната, която е зачертана.
    • Промоционалните условия за всяко от посочените предложения важат при минимална покупка на цяла опаковка от всеки от продуктите, освен ако изрично не е посочено друго.
    • Електронният магазин не гарантира наличност на всички предложения, включени в промоционалната комуникация – промоционалните предложения важат до изчерпване на количествата на съответните промоционални продукти в рамките на периода на провеждане на дадена активност.
    • За всяко промоционално предложение на електронния магазин важи условието за еднократна покупка на максимум 30 /тридесет/ еднакви артикула на клиент.
  • ИЗМЕНЕНИЯ
    • Общите условия могат да бъдат променяни по всяко време от ТЪРГОВЕЦА, което има право и да променя характеристиките на предоставяните услуги и настоящите Общи условия и на основание промени в законодателството.
    • ТЪРГОВЕЦЪТ се задължава да уведоми клиентите за промените в Общите условия, като на видно място в Интернет страницата си публикува съобщение за измененията им и даде достатъчен срок да се запознае с тях. В дадения срок, ако клиент не заяви, че отхвърля промените, то той се счита обвързан от тях. В случай че клиентът заяви в дадения срок, че не е съгласен с промените, то ТЪРГОВЕЦЪТ има право веднага да спре или прекрати предоставянето на услугите на регистрирания потребител.
  • ЛИЧНИ ДАННИ
    • ОМЕГА ЛАЙФ” ЕООД е администратор на лични данни.
    • Личните данни се събират, съхраняват и обработват от “ОМЕГА ЛАЙФ” ЕООД с оглед на законосъобразното осъщест­вяване на дейността на дружеството при стриктно спазване на изискванията на българското и европейско законо­дателство.
    • “ОМЕГА ЛАЙФ” ЕООД законосъобразно обработва лични данни клиентите за идентификация на достъпа до електронния магазин, за сключването на договор от разстояние или за изследване на потребителските мнения и подобряване качеството на обслужването.  “ОМЕГА ЛАЙФ” ЕООД обработва лични данни на клиентите си за целите на директен маркетинг само с тяхното съгласие.
    • “ОМЕГА ЛАЙФ” ЕООД използва предоставените лични данни за период, необходим за изпълнение на целите, за които са събрани, който период е равен на нормативно установения срок за обработване и съхранение на съответ­ната информация.
    • Лицето, чиито данни се обработват от “ОМЕГА ЛАЙФ” ЕООД, има право:

– на достъп до отнасящите се за него лични данни, обра­ботвани от дружеството, както и информация за целите на това обработване, за категориите данни, които се обра­ботват и за получателите или категориите получатели, на които данните се разкриват;

– да поиска обработваните от дружеството лични данни да бъдат заличени, коригирани или да ограничи обработването им, ако обработването на тези данни не отговаря на изискванията на закона;

– да възрази срещу обработването на личните му данни при наличие на законово основание за това или да поиска ограничаване на обработването на лични данни;

– да оттегли своето съгласие за обработване на личните му данни, когато обработката им се извършва на това осно­вание;

– да подаде жалба пред Комисията за защита на личните данни и пред регулаторен орган, в рамките на ЕС, ако счита че личните му данни се обработват незаконосъобразно.

  • Личните данни, събрани и обработвани от “ОМЕГА ЛАЙФ” ЕООД, могат да бъдат предоставени на следните категории трети лица:
  • – публични органи (държавни и общински органи), омбудсман;
  • обслужващи фирми за външни услуги (напр. спедитори, управление на документи, финансови институции, непогасени задължения, доставчици на ИТ услуги, счетоводни или одиторски дружества и т.н.).
    • Чрез акта на регистриране на потребителски акаунт, потвърждение на такава вече съществуваща регистрация или чрез маркиране на чекбокс поле „Съгласен съм с Общите условия” разположен на Уебсайта https://eskimo-3.bg/ ще се счита, че потребителят е запознат с и приема прилаганата от дружеството „Поли­тика за поверителност на данните”. „Политика за повери­телност на данните” е публикувана на следния адрес: https://eskimo-3.bg/?page_id=3&preview=true
  • ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ
    • Всички искания, уведомления и заявления, които са предоставени от страните по договора, една към друга, трябва да бъдат направени писмено по електронен път при спазване на изискванията на Закона за електронния документ и елект­ронните удостоверителни услуги. Те се считат за представени в деня, когато са получени от адресанта.
    • Споровете между ТЪРГОВЕЦА и клиентите се уреждат чрез преговори въз основа на сключения  договор и настоящите Общи условия. В случаите, когато споровете между ТЪРГОВЕЦА, от една страна, и клиента, не могат да бъдат решени по доброволен начин, се решават по съдебен ред. Компетентен е българският съд, като искът се предя­вява пред съда по седалище ТЪРГОВЕЦА.
    • Надзорни органи, към който може да се обърне клиентът са:

1. Комисия за защита на личните данни

Адрес: София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” 2,

тел. 02/91-53-515, 02/91-53-519

факс 02/91-53-525

Email: kzld@cpdp.bg

Уеб сайт: www.cpdp.bg

2. Комисия за защита на потребителите

Адрес: 1000 гр.София, пл.”Славейков” №4А, ет.3, 4 и 6,

тел.: 02 / 980 25 24

факс: 02 / 988 42 18

гореща линия: 0700 111 22

Email: info@kzp.bg

Уебсайт: www.kzp.bg

3. Комисия за защита на конкуренцията

Адрес: гр. София 1000, бул. “Витоша” №18

Телефон: (02) 935 61 13

Факс: (02) 980 73 15

Email: cpcadmin@cpc.bg

Уебсайт: www.cpc.bg

4. Изпълнителна агенция по лекарствата

Адрес: гр. София 1303, ул. Дамян Груев 8

тел.: +359 2 8903555; факс: +359 2 8903434

e-mail: bda@bda.bg

Уебсайт: www.bda.bg

Настоящите Общи условия са приети на 25.07.2024 г. и са в сила от същата дата.